سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مجروح شدن حجت الاسلام فروزش توسط اراذل و اوباش در تهران

وی افزود:بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حرکت کرده و مشاهده کردیم که دو نفر از اراذل و اوباش سوار بر یک موتور برای ربایش یک دختر جوان اقدام کرده اند.این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور دختر جوان را سوار بر موتور کرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست کمک کرده و از سوار شدن خودداری میکرد و دو پسر نیز وی را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار می دادند.

 

حجت الاسلام فروزش ادامه داد:با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش یورش بردیم،اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم.در هنگام درگیریفیکی از آنها که شیشه نوشابه ای در دست داشت،این شیشه را با زدن به بدنه موتور شکست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد کرد که نتیجه اش را مشاهده می کنید.

 

مجروح شدن حجت الاسلام فروزش توسط اراذل و اوباش در تهران

به گزارش فارس، ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسيار شديد بوده و به گفته يكي از پزشكان حاضر در اورژانس بيمارستان فارابي احتمال تخليه شدن چشم راست اين روحاني از خودگذشته و ايثارگر بسيار زياد است.

حجت‌الاسلام فروزش در ادامه گفت‌وگوي خود با خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: الحمدلله هرچند به قيمت مجروح شدن شديد يك چشم، موفق شديم اين دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام فروزش دقايقي پس از گفت‌وگوي خود با فارس به علت خونريزي شديد چشم راست خود بيهوش شد.

 

انتقال حجت الاسلام فروزش از بخش اورژانس به اتاق عمل توسط كادر درماني بيمارستان فارابي در تهران


اين روحاني از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و براي جراحي به بيمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.

 

 

 

 

منبع:فارس.دفتر حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در اطلاعیه‌ای با ابراز تاسف شدید از ضرب و شتم روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در تهران اعلام کرد: قوه قضاییه عاملان این هتاکی و موارد دیگر هتک حرمت دینی و سنت شکنی ها را تحت تعقیب قرار دهد و سریعا به جزای اعمال خویش برساند.


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

شاید اشتباه بوده . . .
ساعت20:53---24 خرداد 1390

این دختر خانوم با اون پسرها رابطه داشته و نباید به خاطر یه دختر فاسد این روحانی جون خودش رو به خطر مینداخته.
شرایط امر به معروف و نهی از منکر رو اگه بدونید بد نیست.


به نقل از رجانیوز:
حجت الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه هفته گذشته در حين امر به معروف و نهي از منكر مضروب شد، پس از بهبودي نسبي چزئيات حادثه را نقل كرد.

به گزارش آزادنگار، حجت الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران است که سه شنبه شب گذشته در خيابان شريعتي متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشته از سوی مزاحمان مضروب مي شود.

وي از ناحیه چشم مضروب شده است و اکنون در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری است.

حجت الاسلام فروزش درباره نحوه مضروب شدنش مي گويد: "عمدا و با سرعت فقط به چشمم زدند. طوري زدند كه عمامه از سرم افتاد. دستم را گرفتم به صورتم و دويدم. رگ هاي شرياني مغزم دو تاش قطع شده بود. فوران شديدي از خون بود خدا رحم كرد. دويدم اما بهشن نرسيدم. پريدند روي موتور و فرار كردند. دختر خانم خدا رو شكر سوار نشد البته ظاهرا از خودشان بود. مي گفت مرتضي نزن. ظاهرا قرار بازداشتي هم براي ايشان صادر شده است."

(چرا خبرگزاری فارس عمدا این قسمت رو حذف کرده؟؟؟؟؟؟؟)

آنگونه كه نقل شده ظاهرا اين دختر خانم قصد جدايي از دوستان خود را داشته و آنها خواسته اند به زور وي را سوار موتور كنند كه آقاي فروزش از راه رسيده و مداخله مي كند.



آنچه كه در اين اجرا قابل توجه است مضروب شدن يك فرد نيست. چيزي كه حجت الاسلام فروزش نيز چندي پيش بر آن تاكيد كرد. مهم باب شدن زورگيري در جامعه و ناتواني يا كم كاري متوليان امور در پيشگيري و برخورد جدي با مسائلي از اين دست است. روزانه ده ها و صدها مورد از اين گونه امور در جامعه رخ مي دهد و بسيار ديده شده افرادي به دليل تذكر هايي كوچك و زباني با كشيده هاي آبدار از سوي طرف مقابل مواجه شده اند.

ظاهرا آنچه در دوران اصلاحات با عنوان حريم شهروندي و حريم خصوصي باب شد و تيشه به ريشه اصول و فروع دين زد، هنوز آثار خود را حفظ كرده است!



(مدیریت وب)
ساعت11:44---24 خرداد 1390
واقعا کار عجیب و شاید ماندگاری کرده.

این صحنه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

ممنون از مطلب خوبتون. خدا خیرتون بده.

فی امان الله . . . . .


سوهانكي
ساعت11:39---24 خرداد 1390
سلام
ممنون از مطلبي كه گذاشتيد
فقط ميتونم بگم كه اينا واقعا ديوانه كنندست!!!!!!
خدا خيرشون بده حداقل با اين كارشون به يادمون اوردن كه هنوز نسل آدماي با غيرت توي اين جامعه منقرض نشده.....


پژوهشگر
ساعت19:21---23 خرداد 1390
سلام
غیرتشو عشقه
کاش بقیه مردم بخصوص ما یه کم یاد بگیریم
معمولا مردم اینجور اوقات از فلسفه رواقیها پیروی میکنن(مثل اینکه زیاد درس خوندم)
مطلب خوبی بود
موفق باشید


FTMH
ساعت15:20---23 خرداد 1390
متاسفانه این مسایل خیلی تو جامعه رواج یافته.دلایلشم زیاده:کم توجهی مسئولین,رواج فساد,عادی شدن گناه و...کاری ندارم!اما کاش بقیه مردم هم مثل ایشون کمی غیرت و احساس مسئولیت داشتند...
اگر باطل را نمی توان ساقط کرد,می توان رسوا کرد! (دکتر شریعتی)
انشااله اجرش با خدا
مهدیه جون ممنون که اینو مطرح کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 خرداد 1390برچسب:بی بند و باری,غرب گرایی,ناامنی,انجام فریضه, ] [ 23:17 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو